De certificeringstraining voor KoBaDI-professional wordt twee keer per jaar verzorgd.
Datum bij interesse nog nader te bepalen.
De opleiding heeft voor zowel mijzelf maar ook voor mijn werk veel opgeleverd. In de opleiding heb ik verschillende tools aangereikt gekregen die ik nu voor mijn organisatie in kan zetten. We hebben intern veel opgepakt en doorgezet op het gebied van duurzame inzetbaarheid. Ik zie nog wel dat organisaties het economisch moeilijk hebben, maar ik kan iedereen aanraden een Vitaloog in dienst te nemen of op te leiden.


